maandag 15 oktober 2018

"Belofte op belofte"

StraalBlog week 42
“Belofte op belofte”

Vanuit mijn tenen heb ik gehuild, geschreeuwd en gesmeekt
Je deed belofte op belofte
Nakomen bleek moeilijker dan gedacht

Daden bleven uit
En je woorden waren pijnlijk leeg
Met een diep beschadigd vertrouwen als gevolg

Er was wel drank en geen eten
De drang om te vluchten enorm
Je intense angst om te voelen deed je opgaan in destructie

Hoop doet leven
Een cliché zo waar
Het gaf me kracht om vol te houden

Het lijntje tussen hoop en vrees was flinterdun
Voor ik het wist stond ik weer met beide benen op de grond
De hunkering naar je verslaving voelde op momenten sterker dan de liefde voor je kind

En ik heb altijd van je gehouden
Ook nu je er al jaren niet meer bent
Heb je een veilig plekje in mijn hart

www.straal-denhaag.nl

2 opmerkingen: