maandag 12 september 2016

"Wat ik je nog zeggen wil"

StraalBlog week 37
“Wat ik je nog zeggen wil”

Wat ik je nog zeggen wil
Wat ik je met heel mijn hart wil laten weten
Is dat mijn liefde voor jou zonder beperkingen is

Onnoemelijk veel met elkaar beleefd
Onbeschrijfelijke ervaringen opgedaan
Allen opgeslagen op de harde schijf van mijn zijn

Jarenlang mocht ik niet boos en verdrietig zijn
Lange tijd maakte ik geen ruimte om te kijken naar mijn pijn
De angst om de controle kwijt te raken was te groot

Na veel vallen en opstaan kon ik het tij keren
En mocht ik stilstaan, voelen en zonder voorwaarden mogen zijn met wat is geweest
De ervaringen zijn verweven in mijn leven

Een onbetaalbaar cadeau aan mezelf
Waarmee ik de weg vrij heb gemaakt voor vergeving
En oprecht kan zeggen dat ik, met alles wat er is gebeurd, van je hou


www.straal-denhaag.nl

Geen opmerkingen:

Een reactie posten